Vissza
Felmértük vásárlóink elégedettségét
Nemrégiben újabb kutatást végeztünk az Auchan Korzó látogatóinak körében. A részben online, részben áruházainkban végzett felmérés elsősorban az Auchan Korzó márka ismertségét, az áruházak üzletkínálatával, rendezvényeivel, tisztaságával kapcsolatos általános elégedettséget és a fenntarthatósági szempontok fontosságát vizsgálta.
Fontos számunkra, hogy bevásárlóközpontjaink minőségét folyamatosan javítsuk, hogy minél jobb vásárlói élményt nyújtsunk az Auchan Korzókra érkezők számára. Ezért folyamatosan nyomon követjük az Auchan Korzók látogatóinak vásárlási szokásait, elégedettségét, hogy megtudjuk, melyek azok a területek, ahol további fejlesztésekre van szükség. Legfrissebb felmérésünk online és helyszíni megkérdezésből állt. Az online kérdőívet 526-en töltötték ki, míg a helyszíni kutatásban 1080 fő vett részt.
Az online kérdőív kitöltőinek negyede havonta vásárol az Auchan Korzón, 21%-uk pedig hetente vagy kéthetente. A válaszadók többsége a budaörsi Auchan Korzót látogatja a leggyakrabban. A megkérdezettek csaknem fele havonta vagy annál ritkábban étkezik az ételudvaron és mindössze 5 százalékuk választja az Auchan Korzó éttermeit minden héten.
Nagy öröm számunkra, hogy Auchan Korzók ételudvarain étkezők csaknem 40 százaléka elégedett az étteremkínálattal, 22 százalékuk pedig a lehető legmagasabb pontszámot adta. Kérdésünkre, hogy milyen éttermeket látnának szívesen még az Auchan Korzókon, kiderült, hogy a vásárlóink elsősorban magyaros kifőzdének, gyrososnak, olasz étteremnek és hamburgerezőnek örülnének.
Szintén jó hír, hogy az online válaszadók 45 százaléka nagyon elégedett az Auchan Korzók üzleteinek kínálatával, több, mint negyedük pedig a lehető legmagasabb pontszámot adta. Hasonlóan pozitív, hogy a válaszadók több, mint 60 százaléka nagyon elégedett az Auchan Korzók tisztaságával is.
Az online kérdőívet kitöltők több, mint fele nyilatkozott úgy, hogy nagy valószínűséggel ellátogatna az általunk szervezett eseményekre, és 65 százalékuk találkozott már valamilyen platformon az Auchan Korzó márkával. A helyszíni válaszadók 12%-a hetente többször is vásárol az Auchan Korzó üzleteiben, és 10-ből 4-en legalább heti egyszer vásárolnak helyszíneinken. A kutatásból azt is megtudtuk, hogy a megkérdezettek csaknem fele legalább havonta étkezik az Auchan Korzók ételudvarán, 6%-uk hetente többször is, 16%-uk pedig legalább heti szinten.
A helyszíni felmérés résztvevői elégedettek az Auchan Korzó üzleteinek kínálatával, 75%-uk a három legmagasabb osztályzat valamelyikével értékelte a kínálatot. Az üzletsorok tisztaságával voltak a legtöbben megelégedve; összességében 83% adta a három legmagasabb osztályzat valamelyikét, és 41%-uk kifejezetten elégedett a tisztasággal. Ami az Auchan Korzók eseményeit illeti, a helyszíni válaszadóink több mint egyharmada megfontolná, hogy ellátogasson egy a bevásárlóközpontban megrendezett koncertre. Valamivel több mint negyedüket mozgatná meg az Auchan Korzó Élményplacc, vagyis a helyi civil közösségek rendezvénye, és negyedük venné fontolóra a gyermeknapi programokat.
Hasonlóan az online felmérésben résztvevőkhöz, a helyszíni megkérdezettek többsége is inkább a személyes vásárlást preferálja; a megkérdezettek háromnegyede jellemzőnek, felük pedig kifejezetten jellemzőnek érezte magára nézve ezt az állítást. Megtudtuk, hogy a fiatalok nyitottabbak az online vásárlásra, akik ennek megfelelően kisebb arányban nyilatkoztak úgy, hogy személyesen intéznék vásárlásaikat. Pozitív az is, hogy a helyszíni megkérdezettek valamivel több mint fele találkozott már az Auchan Korzó kommunikációjával. A fiatalabb korosztály jellemzően magasabb arányban látta az Auchan Korzó reklámjait valamilyen közösségi média felületen vagy egyéb online hirdetésként, ezzel szemben az idősebbek inkább a hagyományos médiumokban (TV, rádió) találkoztak vele.
Köszönjük azon vásárlóink segítségét, akik részt vettek a felmérésben, és válaszaikkal segítették a munkánkat! A jövőben is mindent megteszünk azért, hogy vásárlóink szívesen látogassák az Auchan Korzókat és elégedettek legyenek szolgáltatásainkkal.
Fontos számunkra, hogy bevásárlóközpontjaink minőségét folyamatosan javítsuk, hogy minél jobb vásárlói élményt nyújtsunk az Auchan Korzókra érkezők számára. Ezért folyamatosan nyomon követjük az Auchan Korzók látogatóinak vásárlási szokásait, elégedettségét, hogy megtudjuk, melyek azok a területek, ahol további fejlesztésekre van szükség. Legfrissebb felmérésünk online és helyszíni megkérdezésből állt. Az online kérdőívet 526-en töltötték ki, míg a helyszíni kutatásban 1080 fő vett részt.
Az online kérdőív kitöltőinek negyede havonta vásárol az Auchan Korzón, 21%-uk pedig hetente vagy kéthetente. A válaszadók többsége a budaörsi Auchan Korzót látogatja a leggyakrabban. A megkérdezettek csaknem fele havonta vagy annál ritkábban étkezik az ételudvaron és mindössze 5 százalékuk választja az Auchan Korzó éttermeit minden héten.
Nagy öröm számunkra, hogy Auchan Korzók ételudvarain étkezők csaknem 40 százaléka elégedett az étteremkínálattal, 22 százalékuk pedig a lehető legmagasabb pontszámot adta. Kérdésünkre, hogy milyen éttermeket látnának szívesen még az Auchan Korzókon, kiderült, hogy a vásárlóink elsősorban magyaros kifőzdének, gyrososnak, olasz étteremnek és hamburgerezőnek örülnének.
Szintén jó hír, hogy az online válaszadók 45 százaléka nagyon elégedett az Auchan Korzók üzleteinek kínálatával, több, mint negyedük pedig a lehető legmagasabb pontszámot adta. Hasonlóan pozitív, hogy a válaszadók több, mint 60 százaléka nagyon elégedett az Auchan Korzók tisztaságával is.
Az online kérdőívet kitöltők több, mint fele nyilatkozott úgy, hogy nagy valószínűséggel ellátogatna az általunk szervezett eseményekre, és 65 százalékuk találkozott már valamilyen platformon az Auchan Korzó márkával. A helyszíni válaszadók 12%-a hetente többször is vásárol az Auchan Korzó üzleteiben, és 10-ből 4-en legalább heti egyszer vásárolnak helyszíneinken. A kutatásból azt is megtudtuk, hogy a megkérdezettek csaknem fele legalább havonta étkezik az Auchan Korzók ételudvarán, 6%-uk hetente többször is, 16%-uk pedig legalább heti szinten.
A helyszíni felmérés résztvevői elégedettek az Auchan Korzó üzleteinek kínálatával, 75%-uk a három legmagasabb osztályzat valamelyikével értékelte a kínálatot. Az üzletsorok tisztaságával voltak a legtöbben megelégedve; összességében 83% adta a három legmagasabb osztályzat valamelyikét, és 41%-uk kifejezetten elégedett a tisztasággal. Ami az Auchan Korzók eseményeit illeti, a helyszíni válaszadóink több mint egyharmada megfontolná, hogy ellátogasson egy a bevásárlóközpontban megrendezett koncertre. Valamivel több mint negyedüket mozgatná meg az Auchan Korzó Élményplacc, vagyis a helyi civil közösségek rendezvénye, és negyedük venné fontolóra a gyermeknapi programokat.
Hasonlóan az online felmérésben résztvevőkhöz, a helyszíni megkérdezettek többsége is inkább a személyes vásárlást preferálja; a megkérdezettek háromnegyede jellemzőnek, felük pedig kifejezetten jellemzőnek érezte magára nézve ezt az állítást. Megtudtuk, hogy a fiatalok nyitottabbak az online vásárlásra, akik ennek megfelelően kisebb arányban nyilatkoztak úgy, hogy személyesen intéznék vásárlásaikat. Pozitív az is, hogy a helyszíni megkérdezettek valamivel több mint fele találkozott már az Auchan Korzó kommunikációjával. A fiatalabb korosztály jellemzően magasabb arányban látta az Auchan Korzó reklámjait valamilyen közösségi média felületen vagy egyéb online hirdetésként, ezzel szemben az idősebbek inkább a hagyományos médiumokban (TV, rádió) találkoztak vele.
Köszönjük azon vásárlóink segítségét, akik részt vettek a felmérésben, és válaszaikkal segítették a munkánkat! A jövőben is mindent megteszünk azért, hogy vásárlóink szívesen látogassák az Auchan Korzókat és elégedettek legyenek szolgáltatásainkkal.