Auchan Korzó – Vásárlói Vélemények 2024: Mitől lesz igazán élmény a bevásárlás?

Az Auchan Korzókon mindig törekszünk arra, hogy a bevásárlás ne csak egy kötelező kör legyen, hanem valódi élménnyé váljon. Az idei vásárlói elégedettségi felmérésünkből megtudtuk, mi az, amiért különösen szerettek hozzánk járni, és melyek azok a területek, ahol véleményetek alapján még tovább fejlődhetnénk. A több mint másfél ezer válasz alapján körvonalazódott számunkra, hogyan látjátok bevásárlóközpontjainkat.

Heti rutin – Kik a leggyakoribb látogatóink?

Örömteli, hogy a felmérés szerint minden negyedik vásárlónk legalább heti egyszer látogat el az Auchan Korzó valamelyik üzletébe, sőt 20%-otok akár többször is megfordul nálunk egy héten. A leggyakrabban a 30-49 éves korosztály jön vásárolni, akik számára úgy tűnik, ez az időtöltés nem csupán praktikum, hanem egyfajta életstílus is. Érdekesség, hogy az idősebb, 70 év feletti látogatóink ritkábban fordulnak meg nálunk – lehet, hogy nekik más dolgokra van szükségük a mindennapok során?

Gasztroélmények – Miért és hova tértek be szívesen?

Az Auchan Korzó gasztro kínálatát is górcső alá vettük, és örömmel látjuk, hogy minden második válaszadó havonta legalább egyszer itt ebédel vagy vacsorázik. Sőt, a válaszadók15%-a hetente legalább egy alkalommal szívesen választja az ételudvarokat. Az elégedettségi pontszámok alapján a választék többségeteknek tetszik, de mindig van helye az újításnak. Ezért kíváncsian vártuk, milyen éttermeknek örülnétek még. A válaszok szerint a hamburgerezők, gyrososok és pizzériák szerepelnek a kívánságlista élén, de népszerűek lennének a salátabárok és vegetáriánus helyek is. Az egészséges étkezés egyre nagyobb szerepet kap, és ez nem csak egy múló divat – ti is ezt erősítettétek meg számunkra.

Tisztaság, kényelem, higiénia – Amire érzékenyek vagytok

A felmérés szerint a vásárlók 78%-a elégedett az Auchan Korzók tisztaságával, amit mi is komoly eredményként könyvelünk el. Az ételudvarok és mosdóink tisztaságával kapcsolatosan is sok pozitív visszajelzést kaptunk; de azért itt még javíthatunk a komfortérzet növelése érdekében.

Programok és események – Ami összehozza az embereket

Öröm számunkra, hogy az eseményeink iránti lelkesedés nem lankad: válaszadóink több mint egyharmada, online kérdőívünket kitöltők több, mint fele szívesen venne részt az Auchan Korzón szervezett rendezvényeken. A legnagyobb érdeklődés a koncertek iránt van, de a helyi közösségi programok és gyermeknapi rendezvények is vonzónak bizonyultak. Ez azt jelzi, hogy a bevásárlóközpont nem csak vásárlásról, hanem közösségi élményről is szólhat.

Fenntarthatóság – Zöld jövő felé

A fenntarthatóság napjaink egyik legfontosabb témája, és örömmel látjuk, hogy vásárlóink számára is egyre inkább alapelvárás. A válaszok alapján a megkérdezettek 64%-a különösen fontosnak tartja, hogy az Auchan Korzó ökotudatosan működjön. Ez különösen igaz a fiatalabb korosztályra, akik számára a fenntarthatóság már nem csak szép gondolat, hanem alapvető igény. Egyértelmű üzenetet kaptunk: ha zöldebb jövőt szeretnénk, nekünk is folytatnunk kell a fenntarthatóságra vonatkozó törekvéseinket.

Mit hoz a jövő?

Az eredmények alapján úgy látjuk, hogy az Auchan Korzó továbbra is fontos szereplő a mindennapokban. Látjuk, hogy mire van igény, és hol vannak még lehetőségek: új gasztroélmények, még tisztább környezet, több közösségi esemény. És ami a legfontosabb, látjuk, hogy számotokra az Auchan Korzó már nem csak egy bevásárlóhely – hanem egy közösségi tér, ahol jó időt tölteni.

Köszönjük, hogy válaszaitokkal segítettetek minket, és ígérjük, továbbra is azon dolgozunk majd, hogy minden látogatásotok igazi élmény legyen! Várunk titeket legközelebb is az Auchan Korzón!